Ano, rekord padl i letos. Půlminutová reklama bude při Super Bowlu letos stát v průměru 3,8 milionu dolarů, což je ještě o tři sta tisíc víc než loni. Některé zdroje hovoří o tom, že se spoty na sobotní utkání prodávaly i za 4 miliony dolarů. To je cena, která odradila i takového giganta, jakým je General Motors. "Rozumíme prestiži, kterou Super Bowl nabízí, ale tahle cena je prostě příliš vysoká," řekl už loni šéf marketingu GM Joel Ewanic. Americký koncern přitom utratil v posledních letech za reklamy kolem jedné miliardy dolarů a patřil k nejstálejším klientům při přestávce Super Bowlu, loni si zaplatil hned čtyři spoty.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.