Ředitel nadace se připravoval na své vystoupení na CSR konferenci. Měl vystoupit v panelu s tématem "Čím mohou neziskovky obohatit byznys?". A mne zcela spontánně napadlo - přece klientským přístupem fungujícím napříč celou firmou.

I jala jsem se popisovat svou zkušenost s paní účetní z jedné neziskovky. Tu paní jsem nikdy neviděla, znám ji jen z e-mailů, zejména když ji koncem března prosím na poslední chvíli o vystavení potvrzení o daru pro daňové účely. Kromě potvrzení o daru mi většinou přijde e-mailem i pár milých slůvek, jak se má mnou adoptovaná opička atd. Občas během roku mi pak paní účetní pošle novou fotku zvířátka. Já jí zase na oplátku posílám tipy na dobré knihy o zvířatech. Zdůraznila jsem, že je to paní účetní, že to není pracovnice oddělení pro styk s veřejností. Ale že právě ona a její trvalý přístup ke mně je pro mne důkazem, že tahle organizace má ve svých lidech plně integrován zájem o klienta a udržování vřelého vztahu s ním.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se