Majitel Agrofertu Andrej Babiš, Zdeněk Jahoda z Emca, šéf Hamé Martin Štrupl a dalších více než 50 podnikatelů z českých potravinářských firem se dalo dohromady. Chtějí přesvědčit Čechy, aby v obchodech kupovali hlavně české potraviny. Včera tak v Babišově Centru pohybové medicíny založili iniciativu "Co je české, to je dobré", která bude lobbovat za větší propagaci domácího zboží.

"Potřebujeme dostat do médií pravdu. České potraviny jsou podle eurostatu páté nejlevnější v Evropě a jsou kvalitní," prohlásil Babiš. Podle potravinářů má české zboží dnes spíše negativní reklamu a lidé ho považují za nepříliš kvalitní.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se