Vlastní design a distribuce, nikoliv ale výroba - zejména tím se liší obchodní model firmy Blažek od ostatních, dnes často již bývalých konkurentů v oblasti pánské módy. "Kombinace výroby a retailu je pro oděvní firmy často smrtící. Ty totiž mohou sklouznout k pohodlnosti a hrozí jim, že zavčas nezjistí, že o jejich produkty není zájem," tvrdí zakladatel a majitel firmy Ladislav Blažek. Kompletní sety, včetně tašek a doplňků, které firma nabízí, prý ani není možné na jednom místě efektivně vyrábět.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se