Mario Vlčkovi se podařilo to, o čem mnozí podnikatelé mohou jen snít. Název jeho vlákna, Moira, se stalo v Česku synonymem pro funkční oblečení. "Polypropylen vodu nenasává a voda pak stoupá průduchy směrem od těla," vysvětluje princip patentované technologie Vlček. "Člověk je v teple a suchu i v extrémních podmínkách," dodává.
K vybudování firmy se stomilionovým obratem ale vedla dlouhá cesta. Na počátku byla u zapáleného rogalisty nespokojenost s tehdy dostupným sportovním oblečením. "Než jsem s tím pětatřicetikilovým křídlem vylezl na kopec, abych vzlétl, byl jsem úplně splavený. To je potom v tom studeném vzduchu při letu hodně nepříjemné nejen fyzicky, ale špatně to působí i na psychiku," vzpomíná Vlček.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi