Mario Vlčkovi se podařilo to, o čem mnozí podnikatelé mohou jen snít. Název jeho vlákna, Moira, se stalo v Česku synonymem pro funkční oblečení. "Polypropylen vodu nenasává a voda pak stoupá průduchy směrem od těla," vysvětluje princip patentované technologie Vlček. "Člověk je v teple a suchu i v extrémních podmínkách," dodává.

K vybudování firmy se stomilionovým obratem ale vedla dlouhá cesta. Na počátku byla u zapáleného rogalisty nespokojenost s tehdy dostupným sportovním oblečením. "Než jsem s tím pětatřicetikilovým křídlem vylezl na kopec, abych vzlétl, byl jsem úplně splavený. To je potom v tom studeném vzduchu při letu hodně nepříjemné nejen fyzicky, ale špatně to působí i na psychiku," vzpomíná Vlček.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se