Vstup na tuzemský trh se sportovním zbožím se řadě zahraničních řetězců příliš nevydařil. Z Česka v uplynulých letech odešlo hned několik hráčů (posledním byl rakouský Gigasport), protože nedokázali konkurovat zdejší jedničce - české síti Sportisimo a její agresivní cenové politice. Francouzský řetězec Decathlon, evropská jednička ve svém oboru, je v Česku třetím rokem a zatím dosahuje zhruba pětinového obratu Sportisima, přesto věří, že českého rivala časem pokoří. "Budeme mít stabilně nižší ceny než Sportisimo a vychováme si zákazníky," říká generální ředitel Decathlonu Česko Bastien Grandgeorge.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se