Vstup na tuzemský trh se sportovním zbožím se řadě zahraničních řetězců příliš nevydařil. Z Česka v uplynulých letech odešlo hned několik hráčů (posledním byl rakouský Gigasport), protože nedokázali konkurovat zdejší jedničce - české síti Sportisimo a její agresivní cenové politice. Francouzský řetězec Decathlon, evropská jednička ve svém oboru, je v Česku třetím rokem a zatím dosahuje zhruba pětinového obratu Sportisima, přesto věří, že českého rivala časem pokoří. "Budeme mít stabilně nižší ceny než Sportisimo a vychováme si zákazníky," říká generální ředitel Decathlonu Česko Bastien Grandgeorge.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.