Kampaň za ochranu a rozšíření daňových úlev na zisky ze zahraničí spustil ve Spojených státech kavárenský řetězec Starbucks. Učinil tak jen pár měsíců po tom, co jeho daňová struktura vyprovokovala ve Velké Británii odpor politiků a krizi vztahů s veřejností.

V dopise parlamentní komisi, která zvažuje změnu daňového systému Spojených států, řetězec uvedl, že jeho skutečně zaplacená daň v celosvětovém měřítku přesáhla 32 procent. Starbucks je jednou z tuctu velkých amerických společností, které by měly udělat individuální ústupek komisi: nabídnout detailní pohled do svých daňových priorit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se