Každá výraznější změna ve firemních procesech by měla pomoci, ale může i uškodit. To samé přitom platí i pro podnikové informační systémy ERP. Mezi zájemci o nový systém už vyšla z módy otázka, zda dodavatel "umí" konkrétní funkce, a automaticky je předpokládáno, že umí vše. Zákazník však již nechce konkrétní funkce, ale chce vyřešit specifický problém. Důležité je ještě zmínit, že ho potřebuje vyřešit za přiměřenou cenu odpovídající jeho velikosti, finančním možnostem a rozsahu implementace.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se