Nový virtuální operátor Tesco Mobile chce profitovat především z několikamilionové základny zákazníků a členů věrnostního klubu největšího obchodního řetězce v Česku. Podle šéfa globální telekomunikační divize Tesco Anthonyho Vollmera umožní operátor v budoucnu i českým zákazníkům nakupovat a platit v obchodech Tesco přes mobil. "Chceme být taková vícekanálová firma," uvedl Vollmer v rozhovoru pro HN.
Tesco Mobile, který je společným podnikem řetězce Tesco a mobilního operátora Telefónica, spustil před dvěma týdny v Česku prodej předplacených SIM karet. Ty obecně využívají méně utrácející zákazníci. Jak Vollmer uvedl, nováček mezi operátory na českém trhu nějaký čas zůstane jen u předplacených karet. V Británii, Irsku či na Slovensku, kde Tesco Mobile taktéž působí v síti Telefónica, přitom nabízí také tarifní smlouvy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.