Obchodní řetězec Billa má specifického zákazníka. Rád si kupuje biopotraviny, nemá problém utratit peníze za kvalitnější zboží. Pro ředitele společnosti Jaroslawa Szczypku je to dvojsečný meč. Na jednu stranu ho trápí, že je Billa vnímána zákazníky jako drahý řetězec, i když si v něm na své přijdou i lidé hledící hlavně na cenu. Na druhou stranu tvrdí, že být o něco dražší je férovější, protože pak jde udržet kvalitu. "Nepochopím, proč se všechno musí darovat v akcích," říká pro HN Szczypka, jenž poskytl rozhovor po šesti letech mlčení.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se