Pokud byste dostali na výběr mezi novým vysavačem se zárukou s tím, že si budete sami měnit pytlíky, a vysavačem, který nemusí nutně být nový, ale budete k němu navíc platit službu technika, který vám jej bude jezdit domů kontrolovat a vyměňovat plné sáčky, co byste si vybrali?

Firmy se zbavují operací, které nepatří mezi jejich klíčové procesy, aby snížily náklady a oprostily se od starostí - a často i zaměstnanců. Oblast IT tradičně patří mezi ty, kde outsourcing smysl má, a proto jeho význam sice pomalu, ale setrvale roste. Obecně platí, že outsourcing je přínosem pro zákazníka i dodavatele, ovšem v konkrétních oblastech a u konkrétních typů zákazníků může být výhodný především pro dodavatele a zákazník na něm může dlouhodobě prodělávat v porovnání s tím, kdyby si danou oblast řešil sám. Před takovými situacemi, kam patří i některé případy outsourcingu tiskových služeb, je třeba mít se na pozoru.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se