Točená malinovka servírovaná na letních zahrádkách pochází s největší pravděpodobností ze sudů rodinné sodovkárny Koli z Kolína. Ta je po Kofole druhým největším výrobcem točené limonády v Česku, ale rozšiřuje své portfolio také o nápoje v plastu a ve skle. Chce se s nimi přiblížit lídrům trhu - tuzemské Kofole a americké Coca-Cole, které mají v Česku desetinásobné tržby.
"Na podzim představíme energetický nápoj ve stylu Red Bullu v nové plastové lahvi. Ve stejnou dobu uvedeme na trh také dětskou kolu," řekl HN obchodní ředitel sodovkárny Pavel Vavruška, příslušník čtvrté generace rodiny, která sodovkárnu v centru Kolína vybudovala.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.