Tuzemská energetická jednička se rozhodla vstoupit i na telekomunikační trh. ČEZ začne počátkem podzimu nabízet mobilní služby jako virtuální operátor v síti Telefóniky. Narozdíl od menších virtuálních hráčů bude díky své silné pozici schopný přijít s plnohodnotnou a zcela konkurenční nabídkou proti trojici Telefónica, T-Mobile a Vodafone.

ČEZ se chce zaměřit především na domácnosti a menší podnikatele. Využije přitom portfolio 3,5 milionu klientů, kterým dnes prodává elektřinu a plyn. Oslovit chce ale nejen své současné zákazníky. Nabídku elektřiny, plynu a volání tak nebude vzájemně provazovat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se