Každý desátý chytrý telefon prodaný v Česku nese logo čínské firmy Huawei. A to firma uvedla své mobily na český trh teprve na konci roku 2011. K posílení povědomí o firmě má nyní pomoct i vlastní obchod.

"Růst v České republice překonal naše očekávání. Podle červnových údajů společnosti GfK nám na českém trhu patřilo 5,9 procenta. V segmentu chytrých telefonů, na který se soustřeďujeme, to pak činí deset procent," říká prezident společnosti Huawei pro střední a severní Evropu Č'-čchiang Sü.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se