Výše pojistného, šíře portfolia nabízených produktů a služeb, ale i dostupnost a úroveň komunikace. To vše rozhoduje o tom, která pojišťovna je klientům nejblíže. V letošním hodnocení byly pojišťovny rozděleny do kategorie životního a neživotního pojištění. Ani jedna pojišťovna se neprobojovala do první trojky v obou klientských kategoriích současně. V celkovém součtu ale měly navrch velké pojišťovací ústavy.

Na pomyslném nejvyšším místě v kategorii životního pojištění hodnocené z pohledu klienta se v letošním hodnocení usadila Komerční pojišťovna. Té k vítězství pomohl zejména vstřícný a profesionální přístup k zákazníkům, který na trhu nenašel srovnání. Na vítězství nic nezměnil ani fakt, že její rivalové mají často navrch v oblasti nabízených produktů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se