Když předloni v listopadu vyhlašoval sekretariát Rady Evropské unie výběrové řízení na dvorní dodavatele vína pro summity a podobné vrcholné příležitosti (spotřeba zhruba devět tisíc lahví ročně), ani ve snu by mě nenapadlo, že to celé může skončit krachem. Že se nepřihlásí dost kvalitních zájemců, kteří by dokázali splnit všechna soutěžní kritéria, a že tendr bude nakonec zrušen. Nejde přece jen o byznys, ale i o úžasnou reklamu a prestiž, o to se budou vinaři rvát, myslel jsem si.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se