Měření spokojenosti zákazníků je poměrně jednoduché - stačí se správně zeptat. Mnohem obtížnější je ale spokojenost správně vyhodnotit. "Zákazníci bývají tradičně nespokojení, pokud jde o cenu výrobku. Zkušená agentura může klientovi odpovědět, nakolik je spotřebitelem kritizovaná cena opravdovým problémem nebo jen účelovou manipulací zákazníka. Každý z nás občas říká něco jiného, než si opravdu myslí," říká ředitel ppm factum research Miroslav Fous o technice využívající mentální mapy a hodnocení spokojenosti zákazníků.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se