Měření spokojenosti zákazníků je poměrně jednoduché - stačí se správně zeptat. Mnohem obtížnější je ale spokojenost správně vyhodnotit. "Zákazníci bývají tradičně nespokojení, pokud jde o cenu výrobku. Zkušená agentura může klientovi odpovědět, nakolik je spotřebitelem kritizovaná cena opravdovým problémem nebo jen účelovou manipulací zákazníka. Každý z nás občas říká něco jiného, než si opravdu myslí," říká ředitel ppm factum research Miroslav Fous o technice využívající mentální mapy a hodnocení spokojenosti zákazníků.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.