V kontaktním centru Home Credit pracuje celkem 190 operátorů, kteří obsluhují půl milionu zákazníků po celé České republice. Firma zpracovává příchozí hovory a realizuje odchozí kampaně, přičemž celé kontaktní centrum se dělí do několika skupin: služeb klientské podpory, telemarketingu, vymáhání pohledávek a obchodní linky.

Řešení Solidus eCare poskytuje klíčové funkcionality kontaktního centra. Příchozí hovory jsou nejprve směrovány na systém automatizovaných odpovědí IVR, pak operátoři vyřizují dotazy, které jsou na ně přepojeny na vyžádání volajícího nebo v případě výpadku části systému.

K dispozici jsou metriky sledující dovolatelnost zákazníků, spokojenost klientů, průměrnou délku hovoru na klientském centru, počet volání na vyřešení dotazu, vyřešení problému na první zavolání a metriky pro aktivní telemarketing.

K největším obchodním přínosům patří podpora telemarketingu, která má výrazný pozitivní dopad na obrat společnosti. Úpravy systému reflektující aktuální obchodní potřeby je možné provádět interně, což představuje nemalou úsporu nákladů.

Do budoucna plánuje vedení úvěrové firmy zprovoznit další kanály multimediální komunikace, jako jsou e-maily, SMS, videotelefonie, propojení s webovou stránkou atp. V rámci projektu inovace telefonní ústředny probíhají přípravy na přechod na komunikační server MX-One.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist