Výrobky a služby běžné spotřeby jsou si čím dál víc podobné, a proto snadno zaměnitelné. Spotřebitelé tudíž nemají příliš mnoho důvodů přecházet od jednoho produktu k jinému. Často jediné, čím se produkty liší, je značka výrobce. Aby se firmy úspěšně vyrovnaly se zaměnitelností produktů, začínají hledat cesty, jak zvýšit svoji vlastní hodnotu v očích spotřebitelů a jak se tím odlišit od konkurence.

Zvýraznění vlastní identity, zlepšení image, zviditelnění značky jsou základní stavební kameny současné ekonomiky reputace (The Reputation Economy). Dobrá pověst společnosti má příznivý vliv na loajalitu zákazníků, zvyšuje prodeje a zvětšuje tržní podíly. Její aktivní řízení v éře sociálních sítí má své místo v nejvyšších patrech firemního vedení. Pozic a rolí typu CRO (Chief Reputation Officer) v managementu firem rychle přibývá.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se