V Angelu Merkelovou se v příštích týdnech promění pražská volební lídryně ODS Miroslava Němcová. Alespoň na billboardech.
Bývalá předsedkyně sněmovny zvolila pro předčasné volby kampaň, která nápadně připomíná PR taktiku německé konzervativní političky v nedávných volbách. Merkelová měla na billboardech jednoduchý slogan "Kancléřka (pro Německo)" a získala 41 procent hlasů. Němcová jde nyní do boje s ambicí nespadnout pod deset procent s obdobným sdělením "Premiérka (protiváhou prezidenta)".
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.