V Angelu Merkelovou se v příštích týdnech promění pražská volební lídryně ODS Miroslava Němcová. Alespoň na billboardech.

Bývalá předsedkyně sněmovny zvolila pro předčasné volby kampaň, která nápadně připomíná PR taktiku německé konzervativní političky v nedávných volbách. Merkelová měla na billboardech jednoduchý slogan "Kancléřka (pro Německo)" a získala 41 procent hlasů. Němcová jde nyní do boje s ambicí nespadnout pod deset procent s obdobným sdělením "Premiérka (protiváhou prezidenta)".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se