Malé skleničky jsou vyrovnány na pohyblivém pásu v bílé hale. Je to právě tento obal, který odlišuje jogurty Agro-La od ostatních - vzhledem i technologií. Stejnojmenná jihočeská firma využívá skleněné obaly již od roku 1993, kdy s produkcí mléčných výrobků začala. Tehdy se tak stalo vlastně spíše díky náhodě, ale nyní už Agro-La uvažuje o expanzi.
Původně se jindřichohradecká společnost věnovala výhradně chemicko-biologickému rozboru zemědělské půdy a vody. Tehdejší agrární specialisté netušili, že jim tato laboratorní práce otevře dveře do světa potravinářského byznysu. Byly to přitom právě experimenty s živými kulturami, co stálo na počátku výroby jogurtů vysoké kvality balených ve skle.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.