Na jedné z polic v zasedací místnosti pražské centrály firmy Titbit leží průvodce Lonely Planet po Vietnamu. Na druhé zase nová reklamní cedule na tropické ovoce, jež by už brzy měla viset v jednom ze supermarketů. "Chtěli bychom tropické ovoce více propagovat, aby si ho lidé nekupovali jen na Vánoce nebo při zvláštních příležitostech. Často se nás totiž ptají, jak se to které ovoce správně jí a co se s ním dá dělat," říká Martina Procházková, jejíž firma Titbit je největším dovozcem tropického ovoce do Česka. Dodává ho téměř všem obchodním řetězcům a zásobuje také některé maďarské a polské supermarkety. Procházková teď firmu, jejíž obrat se loni vyšplhal na 300 milionů korun, plánuje rozšířit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se