Jak se strategie společenské opovědnosti odráží v praxi

Na CSR nahlížíme jako na dlouhodobou strategii, která je integrována do firmy jako celku a zcela logicky vychází z předmětu podnikání, tj. poskytování telekomunikačních služeb. Primární myšlenkou je kromě přirozeného provázání s podnikáním a činnostmi firmy také zapojení okolí a zainteresovaných stran.

Strategie vychází z vize Vodafone Group "Být jednou z nejdůvěryhodnějších firem, všude tam, kde podnikáme". Je založena na jednoduchých principech neustálého zlepšování a trvale udržitelného rozvoje, tj. maximalizovat pozitivní možnosti firmy a naopak minimalizovat možné negativní dopady.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se