Jak se strategie společenské opovědnosti odráží v praxi
Na CSR nahlížíme jako na dlouhodobou strategii, která je integrována do firmy jako celku a zcela logicky vychází z předmětu podnikání, tj. poskytování telekomunikačních služeb. Primární myšlenkou je kromě přirozeného provázání s podnikáním a činnostmi firmy také zapojení okolí a zainteresovaných stran.
Strategie vychází z vize Vodafone Group "Být jednou z nejdůvěryhodnějších firem, všude tam, kde podnikáme". Je založena na jednoduchých principech neustálého zlepšování a trvale udržitelného rozvoje, tj. maximalizovat pozitivní možnosti firmy a naopak minimalizovat možné negativní dopady.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.