První kolekci zahrnující 50 triček a 200 samolepek rozdali kamarádům. Když oděvní firmu v první polovině 90. let ještě jako studenti plzeňského gymnázia zakládali, nad byznys plánem ani návratností investice neuvažovali. "Prostě jsme chtěli dělat něco, co nás baví. A nechtělo se nám do běžného zaměstnání," vysvětluje spoluzakladatel a spolumajitel plzeňské firmy Stigma Distribution Pavel Kubíček. "Kdyby to neklaplo, jeli bychom do Ameriky mýt ropné kontejnery. Jsou za to velké peníze," dodává druhý společník firmy Hanuš Salz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se