Rozhlasový trh v současné době pohlcuje devět procent celkových reklamních investic v Česku. Alespoň to vyplývá z analýzy ceníkových cen (tj. cen inzerce), které monitoruje společnost Admosphere. Rozhlas však jako jediný mediatyp poskytuje také data očištěná od různých slev, mediálních partnerství a barterů, které mediální agentury poskytují. Zatímco podle těch hrubých do něj letos zadavatelé za první tři čtvrtletí vložili přes 4 miliardy korun, podle těch čistých šlo na trh jen 961 milionů korun, tedy necelá čtvrtina. Celkově se odhaduje, že rádia letos na investicích od zadavatelů reklamy vydělají 1 435 milionu korun, což bude přibližně představovat meziroční pětiprocentní pokles.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.