Rozhlasový trh v současné době pohlcuje devět procent celkových reklamních investic v Česku. Alespoň to vyplývá z analýzy ceníkových cen (tj. cen inzerce), které monitoruje společnost Admosphere. Rozhlas však jako jediný mediatyp poskytuje také data očištěná od různých slev, mediálních partnerství a barterů, které mediální agentury poskytují. Zatímco podle těch hrubých do něj letos zadavatelé za první tři čtvrtletí vložili přes 4 miliardy korun, podle těch čistých šlo na trh jen 961 milionů korun, tedy necelá čtvrtina. Celkově se odhaduje, že rádia letos na investicích od zadavatelů reklamy vydělají 1 435 milionu korun, což bude přibližně představovat meziroční pětiprocentní pokles.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se