Miliardář Andrej Babiš buduje svůj vysněný "největší mediální dům". Tvrdí, že jeho mediální investice jsou o penězích a že do médií vstupuje jako finanční investor.

Těžko říct, jak Babiše motivovala jeho první zkušenost s vlastnictvím média - konkrétně zdarma distribuovaného titulu 5plus2, který se dostal za loňský rok do výrazné ztráty v řádu několika desítek milionů korun. Tento týdeník však těží z inzerce Agrofertu, takže minimálně z reklamního hlediska rozšiřuje povědomí o Babišových firmách a jejich produktech.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se