Biedronka, největší polská maloobchodní síť známá svým důrazem na co nejnižší cenu, ukazuje, že levné neznamená zastaralé. Řetězec patřící portugalské firmě Jeronimo Martins, proslulý odporem k platebním kartám, uvedl na trh vlastní verzi levného chytrého telefonu DuoSmart od výrobce myPhone, navíc se speciálním tarifem. A zároveň nabízí svým klientům nový systém bezhotovostních plateb přes mobil.

Okamžitě po uvedení se jejich levný smartphone stal hitem. "Od pondělí, kdy jsme ho začali nabízet, si ho už koupilo několik tisíc klientů," citoval deník Rzeczpospolita Alfreda Kubczaka, ředitele vnějších vztahů firmy Jeronimo Martins. Výrobce telefonů odhaduje, že do konce roku jich tímto způsobem prodá až dvacet tisíc. "Už dnes objednávky překračují naše výrobní možnosti," řekl listu Radoslaw Trzeba, náměstek ředitele firmy myPhone.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se