Růstová strategie a modelová ofenziva - to jsou dva pojmy, které šéfové Škodovky skloňují ve všech pádech při každém významnějším projevu.

Počet prodaných aut s okřídleným šípem ve znaku roste nepřetržitě od roku 2002, tedy deset let v řadě. V roce 2006 poprvé překročil půl milionu, loni se přiblížil k milionu (939 tisíc) a za dalších šest let... "Náš strategický cíl je neměnný. Do roku 2018 chceme celosvětově prodávat nejméně jeden a půl milionu vozů Škoda za rok. Naše modelová ofenziva nám k tomu dává potřebný vítr do plachet. V příštích letech uvedeme na trhy v průměru každých šest měsíců nový nebo zásadně přepracovaný vůz," prohlašuje předseda představenstva automobilky Winfried Vahland.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se