Značka Škoda Auto je marketingově skvěle řízená. Důvod, proč tomu tak je, je na první pohled banální: je vždy tam, kde má být, a správným způsobem. V marketingovém žargonu jde o spojení relevance a načasování. Můj dědeček měl Škodu 1000 MB. Pro mě to bylo nejkrásnější auto na světě. Mělo záhadně tmavou zelenou barvu, která šla až dočerna, a lesklý černý volant s letícím šípem uprostřed. Světla se dala rozsvítit, i když nebyl klíček v zapalování, takže jsem sedával v garáži, svítil a blikal, jako bych řídil. Už tehdy mi připadalo, že je Škoda právě tam, kde má být - v dědečkově garáži pro moje hraní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se