Air Bank.
Tato banka chce na český trh přinést jednoduchost, srozumitelnost a otevřenost. Tuhle filozofii se snažila promítnout i do vzhledu svých poboček oblými elegantními tvary. Design navrhovalo italské studio Crea International a inspirovalo se antickými agorami. Zvolené barvy vycházejí z jednotného vizuálního stylu banky, který vytvořila česká firma Dynamo design.
Foto: Air bank, pobočka Plzeň

Nespresso Boutique.
Koncept prodejny Nespresso Boutique jde v linii Nespresso butiků po celém světě. Design, který pracuje s efektem kombinace dřeva a barevných metalických prvků, navrhl francouzský architekt Francis Krempp. V butiku je možné zakoupit a ochutnat kávu Nespresso a zároveň si nechat předvést kávovary a veškeré příslušenství k nim.
Foto: Nespresso, prodejna Pařížská, praha

Vodafone.
Prodejny telefonního operátora Vodafone mají jednotný design a podobu, která vznikla v centrále skupiny Vodafone. Design i barvy, které Vodafone pro vzhled svých prodejen používá, odpovídají jednotnému vizuálnímu stylu, který se celý nese v červenobílém duchu v kombinaci s přírodním dřevem.
Foto: vodafone, prodejna praha - letňany

Ovocný Světozor.
Cukrárny a zmrzlinárny sítě Ovocný Světozor jsou sladěné do jednotného stylu, který tvoří příjemnou a radostnou atmosféru. Používá výrazné a jasné barvy, které na první pohled zaujmou: červenou, bílou, světle zelenou. Zároveň design pracuje s až geometricky přesnou čistotou a jednoduchostí tvarů u nábytku i dekorací. Připravila kem.
foto: ovocný světozor, Praha Strašnice - petr kobrle