Neochotný prodavač, nepříjemná recepční či podmračená servírka. Jako zákazníci to známe všichni. Řešení je rychlé - prostě k nim už nepůjdeme a ještě svou negativní zkušenost sdělíme několika známým.
Pokud jsou však dotyční našimi zaměstnanci, musíme se k situaci postavit čelem, vždyť na kvalitě prodeje či servisu závisí výše tržeb. Jak je ale všechny zkontrolovat? A jak odhalit nedostatky, které nejsou tak zjevné, ale přesto zákazníky odrazují? Možná je načase povolat mystery shoppery - tajné zákazníky, kteří vám řeknou pravdu. "Díky mystery shoppingu se klient může podívat na své služby z hlediska zákazníka. Získá objektivní názor na prostředí, atmosféru, na to, jak jeho lidé umí prodávat. A samozřejmě obdrží doporučení, co by se mohlo zlepšit," říká Kateřina Postulková z agentury MYSTERY shoppers, která se na mystery shopping a zákaznický servis specializuje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.