Jedním z hlavních cílů projektu bylo uzpůsobení systému potřebám společnosti tak, aby byla v maximální míře odstraněna nadbytečná administrativa. Klíčovým bodem bylo správné nastavení systému pro vytvoření návaznosti mezi jednotlivými doklady. Došlo k nastavení definic nákupních ceníků tak, aby bylo možné do systému importovat elektronická data hlavních dodavatelů.
Hlavními přínosy byly kromě rychlé a jednoduché přípravy nabídek možnost úprav všech tiskových reportů a formulářů. Management společnosti Kumer - Prag si pochvaluje také automatické provázání všech klíčových procesů s účetnictvím společnosti a společné úložiště všech dokladů a elektronických dokumentů v rámci organizace.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist