Jedním z hlavních cílů projektu bylo uzpůsobení systému potřebám společnosti tak, aby byla v maximální míře odstraněna nadbytečná administrativa. Klíčovým bodem bylo správné nastavení systému pro vytvoření návaznosti mezi jednotlivými doklady. Došlo k nastavení definic nákupních ceníků tak, aby bylo možné do systému importovat elektronická data hlavních dodavatelů.

Hlavními přínosy byly kromě rychlé a jednoduché přípravy nabídek možnost úprav všech tiskových reportů a formulářů. Management společnosti Kumer - Prag si pochvaluje také automatické provázání všech klíčových procesů s účetnictvím společnosti a společné úložiště všech dokladů a elektronických dokumentů v rámci organizace.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist