Před patnácti lety se Daniel Hama ocitl na rozcestí: společnost, kterou hned po revoluci ještě se svými společníky rozjel, kvůli špatnému managementu zkrachovala. Měl tedy na vybranou. Buď se pustí do podnikání znova a lépe, nebo zamíří rovnou na úřad práce. Hama se rozhodl pro to první. Měl plnou hlavu nápadů na výrobky z plastu, například květináče, zalévací konve a různé příslušenství na zahradu, a především byl pevně přesvědčen, že s nimi na trhu uspěje. Jediné, co potřeboval, byly výrobní stroje a zhruba třicet až padesát milionů jako prvotní investici do rozjezdu podnikání.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se