Pátá největší banka na českém trhu Raiffeisenbank se sítí 120 poboček se musí podle slov svého šéfa Maria Drosce orientovat na skutečně prémiovou klientelu. "Nemáme sílu stovek poboček, proto jsme se zaměřili zejména na prémiové klienty a firemní zákazníky - od malých po střední podnikatele," říká v rozhovoru pro HN Drosc.

Banka má podle něj potenciál zasáhnout polovinu cílových zákazníků na trhu. Chce jim nabídnout ještě více komplexních služeb a poradenství například v oblasti investic. Zisk z těchto služeb by jí měl do budoucna vykompenzovat pokles marží způsobený zejména poklesem úrokových sazeb. RB naopak plánuje protřídit produktové portfolio. "Vysvětlujeme lidem, ať přejdou na nové služby a konta, protože ty staré jsou nákladné pro ně i pro banku," doplňuje Drosc.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se