Polsko je teď v největší sázkové kanceláři ve střední Evropě tématem číslo jedna. A to proto, že v Česku je trh rozdělený právě mezi Fortunu a Tipsport a žádný větší prostor pro růst už není. Naopak místem, kde prostor pro růst existuje, je polský trh. Ten je co do objemu srovnatelný s českým, i když v zemi žije čtyřikrát víc obyvatel, říká v rozhovoru šéf Fortuny Radim Haluza.

I proto Fortuna zmizela z dresů českých fotbalových klubů a od 1. ledna se naopak stala hlavním sponzorem lídra polské fotbalové ligy, varšavské Legie. Haluza tuto smlouvu řadí na úroveň té s pražskou Spartou.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se