Polsko je teď v největší sázkové kanceláři ve střední Evropě tématem číslo jedna. A to proto, že v Česku je trh rozdělený právě mezi Fortunu a Tipsport a žádný větší prostor pro růst už není. Naopak místem, kde prostor pro růst existuje, je polský trh. Ten je co do objemu srovnatelný s českým, i když v zemi žije čtyřikrát víc obyvatel, říká v rozhovoru šéf Fortuny Radim Haluza.
I proto Fortuna zmizela z dresů českých fotbalových klubů a od 1. ledna se naopak stala hlavním sponzorem lídra polské fotbalové ligy, varšavské Legie. Haluza tuto smlouvu řadí na úroveň té s pražskou Spartou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.