Změnit český Vodafone z levné značky, mající zákazníky ohlížející se hlavně na cenu, na prémiového operátora s nejkvalitnějšími, i když ne právě nejnižšími cenami. Na splnění tohoto úkolu má v Česku dohlížet Balesh Sharma. Novým šéfem tuzemské pobočky největší světové telekomunikační skupiny byl jmenován na zatím tři roky. Nechce přitom ohrozit další příjmy firmy agresivním snižováním cen ani výměnou za vyšší tržní podíl stávající mobilní trojky. Sázet hodlá na rozvoj rychlého mobilního internetu v nových sítích čtvrté generace a pozitivní zkušenost zákazníků, kteří mají jeho služby sami dále prodávat. Zbytek prý přijde sám. "S rozvojem nových sítí a mobilního internetu se změní pravidla trhu. A z toho můžeme jenom těžit," říká ve svém prvním rozhovoru pro česká média Balesh Sharma.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se