Jak úspěšně řídit firmu

Nefunguje vaše podnikání tak, jak jste si představovali? Nebo se dokonce potácíte na okraji propasti a každou chvílí vám hrozí pád na dno? Kniha Jak úspěšně řídit firmu nabízí 21 osvědčených strategií, které jsou nezbytné pro záchranu podniku zápasícího o přežití, a úspěšnou společnost pomohou rozjet na ještě vyšší obrátky. Každá kapitola přináší pohled na jeden aspekt řízení, poskytuje spolehlivé rady a inteligentní odpovědi. Brian Tracy navádí, na co se zaměřit, jak efektivněji plánovat, jak intenzivně rozvíjet obchody a marketing a jak vytvářet vyšší zisky. Sám autor svou "turbostrategii" hodnotí jako "intenzivní, rychlý, krátký, srozumitelný a efektivní způsob, jak nastolit a realizovat jakoukoliv strategii". Pomůže vám dosáhnout výsledků rychleji a snáze než kdykoli předtím. Publikace není kompletním návodem "jak na to", je ale nejlepší možnou knihou, po které sáhnout, potřebujete-li informace, které nenajdete nikde jinde.

Brian Tracy
Jak úspěšně řídit firmu
BizBooks, 2013

Základy podnikání

Publikace je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají a chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti. Seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o svůj příběh, dozvíte se, v čem spočívá tajemství jejich úspěchu.

Kniha nemá svým praktickým zaměřením a nábojem na českém trhu obdoby. Žádný podnikatel, který chce dosáhnout úspěchu, by ji neměl minout. Jitka Srpová je absolventkou VŠE v Praze, kandidátkou ekonomických věd v oboru ekonomiky průmyslu a docentkou v oboru podnikového hospodářství. Zaměřuje se na problematiku managementu a malých a středních podniků.

Jitka Srpová, Václav Řehoř a kolektiv
Základy podnikání
Grada Publishing, 2010

Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými postupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje a podobně? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této knize, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.

Knížka je určena všem marketérům z praxe i studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí je, a to nejen v nákupním chování.

Autorka knihy působí v současné době jako nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a na odborných konferencích. Kromě toho působí v porotách řady soutěží, jako je například Znojemský hrozen, Zlatý středník nebo Duhový paprsek. Je autorkou či spoluautorkou mnoha knižních publikací.

Jitka Vysekalová a kolektiv
Emoce v marketingu
Grada Publishing, 2014

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist