Jak úspěšně řídit firmu
Nefunguje vaše podnikání tak, jak jste si představovali? Nebo se dokonce potácíte na okraji propasti a každou chvílí vám hrozí pád na dno? Kniha Jak úspěšně řídit firmu nabízí 21 osvědčených strategií, které jsou nezbytné pro záchranu podniku zápasícího o přežití, a úspěšnou společnost pomohou rozjet na ještě vyšší obrátky. Každá kapitola přináší pohled na jeden aspekt řízení, poskytuje spolehlivé rady a inteligentní odpovědi. Brian Tracy navádí, na co se zaměřit, jak efektivněji plánovat, jak intenzivně rozvíjet obchody a marketing a jak vytvářet vyšší zisky. Sám autor svou "turbostrategii" hodnotí jako "intenzivní, rychlý, krátký, srozumitelný a efektivní způsob, jak nastolit a realizovat jakoukoliv strategii". Pomůže vám dosáhnout výsledků rychleji a snáze než kdykoli předtím. Publikace není kompletním návodem "jak na to", je ale nejlepší možnou knihou, po které sáhnout, potřebujete-li informace, které nenajdete nikde jinde.
Brian Tracy
Jak úspěšně řídit firmu
BizBooks, 2013

Základy podnikání
Publikace je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají a chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti. Seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o svůj příběh, dozvíte se, v čem spočívá tajemství jejich úspěchu.
Kniha nemá svým praktickým zaměřením a nábojem na českém trhu obdoby. Žádný podnikatel, který chce dosáhnout úspěchu, by ji neměl minout. Jitka Srpová je absolventkou VŠE v Praze, kandidátkou ekonomických věd v oboru ekonomiky průmyslu a docentkou v oboru podnikového hospodářství. Zaměřuje se na problematiku managementu a malých a středních podniků.
Jitka Srpová, Václav Řehoř a kolektiv
Základy podnikání
Grada Publishing, 2010

Emoce v marketingu
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými postupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje a podobně? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této knize, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.
Knížka je určena všem marketérům z praxe i studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí je, a to nejen v nákupním chování.
Autorka knihy působí v současné době jako nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a na odborných konferencích. Kromě toho působí v porotách řady soutěží, jako je například Znojemský hrozen, Zlatý středník nebo Duhový paprsek. Je autorkou či spoluautorkou mnoha knižních publikací.
Jitka Vysekalová a kolektiv
Emoce v marketingu
Grada Publishing, 2014

Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist