Nejžhavějším tématem u věrnostních programů jsou v současnosti osobní data zákazníků, jejich ochrana a v neposlední řadě také to, jestli vůbec firmy umějí tato data správně využívat. Shodli se na tom debatéři kulatého stolu o zákaznické zkušenosti s věrnostními programy, který uspořádalo vydavatelství Economia první březnový týden ve spolupráci s Martketingovým institutem v prostorách Tančící kuchyně.

U kulatého stolu zasedli odborníci v tomto oboru Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu, Ota Novotný, docent Vysoké školy ekonomické v Praze a člen centra Retail Analytics, ve kterém se studenti ekonomických oborů podílejí na reálných vědecko-výzkumných projektech, dále Vladimír Finsterle, majitel a zakladatel společnosti Pears Health Cyber, která inovuje v oboru zdravotnictví a provozuje e-shop Lékárna.cz. Dále diskutoval Tomáš Dufek, manažer programu 02 Extra výhody, a Tomáš Dort, manažer věrnostních programů v České spořitelně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se