Americké středoškolačce přišly domů z oblíbeného nákupního centra kupony na kojeneckou výbavičku. Jejího otce to strašně rozčílilo a zavolal do obchodu, co si to dovolují. Pak se uklidnil, zeptal se dcery a ona se přiznala, že těhotná skutečně je.

"Díky tomu, že analytici v americkém obchodním domě uměli velmi dobře analyzovat, o co mají zákazníci zájem, cílili ve věrnostním programu na to, co ani nevěděli rodiče," popisuje práci s daty a dobrý věrnostní program šéf Fóra pro klientský přístup Martin Bednář.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se