Lukáš Fišárek se na televizi dívá jinak než většina lidí. Když druzí přepínají, on se začíná naplno soustředit - u spotů a předělů, které lákají buď na další program, nebo slouží jako reklama na samotnou stanici. Čtyřicetiletý otec dvou synů se živí jako grafik a designér pohybových animací a právě televize jsou jeho nejčastějšími klienty. A studio Oficina, které spoluvlastní, je v Česku absolutní špička.

"Vlastně je to tak, že televize si našly nás, ne my je. Potkali jsme se v roce 2007 při redesignu České televize," popisuje Fišárek, kde leží kořeny spolupráce s manželi Vladimírou a Markem Cimbálníkovými, s nimiž Oficinu před pěti lety rozjel.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se