Lukáš Fišárek se na televizi dívá jinak než většina lidí. Když druzí přepínají, on se začíná naplno soustředit - u spotů a předělů, které lákají buď na další program, nebo slouží jako reklama na samotnou stanici. Čtyřicetiletý otec dvou synů se živí jako grafik a designér pohybových animací a právě televize jsou jeho nejčastějšími klienty. A studio Oficina, které spoluvlastní, je v Česku absolutní špička.
"Vlastně je to tak, že televize si našly nás, ne my je. Potkali jsme se v roce 2007 při redesignu České televize," popisuje Fišárek, kde leží kořeny spolupráce s manželi Vladimírou a Markem Cimbálníkovými, s nimiž Oficinu před pěti lety rozjel.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.