Když jsem byl malý kluk, četl jsem verneovky a toužil se stát vynálezcem. Snil jsem, že stvořím nové přístroje, které nikdo nezná. A dětský sen se mi splnil. V dnešním průmyslu to bez nových řešení vlastně ani nejde. Slovo inovace se stalo imperativem doby a většina výrobců se snaží získat lepší pozici na trhu tím, že nabízí něco nového. Z romantického ideálu průkopnických vynálezů se stal nekompromisní obchod. Dokonce i poradenství, jak správně inovovat, se stalo lukrativním businessem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se