Kdybych vám před deseti lety řekl, že nepřežijete bez tabletu, nepochopil byste to, říká Antoine de Riedmatten, globální vedoucí partner v Deloittu zodpovědný za spotřebitelský sektor. A vysvětluje tímto způsobem, že vytváření nových potřeb je dnes jedním z hlavních způsobů, jak mohou světoví technologičtí lídři růst.

HN: Jak se měnil žebříček vaší studie za posledních sedm let?

Když se v něm podíváte na top deset firem, uvidíte velké technologické hráče. Je zajímavé sledovat, jak elektronika v žebříčku stoupá, zatímco retailové řetězce s elektronikou padají dolů nebo úplně bankrotují. Spotřebitelské produkty v technologiích tento boj vyhrály. Podívejte se na Apple. Udělal své obchody lépe než retailové řetězce. Zároveň změnil pravidla toho, jak funguje retail s elektronikou. Tyto firmy udělaly svoji značku natolik důležitou, že lidé dnes nejdou pro televizi, ale pro Samsung. A když je vaše značka důležitější než produkt, můžete otevírat vlastní obchody.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se