Za čtvrt roku získal loterijní Sazkamobil padesát tisíc zákazníků, podobně i Gorila mobil, zaměřený na mladé. Tesco Mobile prý získává až tisíc SIM karet denně a vlastního virtuálního operátora chystá televizní kanál Šlágr TV s až čtvrtmilionem diváků. Na první pohled přeplněný mobilní trh s dvaašedesáti hráči tak stále roste a láká i nové firmy.

Většina takzvaných "virtuálů" v Česku však jen přeprodává služby jednoho z velké mobilní trojky, kterému se také většinou přímo upisují i noví zákazníci. Přeprodejci jsou na operátorech do velké míry závislí, mají vymezené místo na trhu a nepředstavují konkurenci u více utrácejících lidí a firem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se