Bohatství Francouzů roste
Majetek pěti set nejbohatších Francouzů vzrostl v uplynulém roce o 15 procent. Vyplývá to z nedávno publikované studie francouzského časopisu Challenges. První místa jasně odráží vedoucí pozici Francie v průmyslu s luxusem a módou. Vrchol pyramidy již poněkolikáté v řadě obsadil zakladatel a CEO koncernu LVMH Bernard Arnault. Jeho jmění vzrostlo o 10 procent na 27 miliard eur. Těsně v patách mu je rodina Liliane Bettencourtové, jež je hlavním akcionářem kosmetického gigantu L'Oréal. Její majetek vzrostl rovněž o 10 procent na 26 miliard eur. Největšími skokany roku se stali majitelé domu Chanel Alain a Gérard Wertheimerovi. Se jměním 14,5 miliardy eur skočili z osmého na páté místo.

Znovuzrození Calvina a Kate
Internetový obchod MyTheresa.com vrátil tento týden módní fanoušky zpátky do minulosti. Ve středu se na jeho webu totiž začala prodávat limitovaná kolekce Calvin Klein. V případě edice "Calvin Klein Jeans x Mytheresa.com The Re-Issue Project" se jedná o moderní pojetí devíti ikonických kousků z devadesátých let. Kreativní ředitel společnosti Kevin Carrigan pokropil živou vodou spodní prádlo, trička, mikiny i džínové bundy z éry, kdy si herec Mark Wahlberg ještě říkal Marky Mark a rapoval o světovém míru. Tváří kampaně minikolekce se stala - logicky - Mossová. Ne však dnes čtyřicetiletá supermodelka Kate, jež s americkou značkou slavila v devadesátých letech první úspěchy, nýbrž její šestnáctiletá sestra Lottie. Ta shodou okolností počátkem letošního roku podepsala smlouvu se stejnou modelingovou agenturou, která odstartovala i Kateinu kariéru. A aby těch revivalů nebylo málo, nafotil zmíněnou kampaň Michael Avedon, pravnuk Richarda Avedona, jenž pro Calvin Klein Jeans v osmdesátých letech zvěčnil například herečku Brooke Shieldsovou. Ne nadarmo se říká, že se dějiny v módě stále opakují.

Terryho nová práce
Enfant terrible světa módy Terry Richardson má nový job. Ještě nedávno se od fotografa, který měl modelkám údajně nabízet dobře placená místa na obálkách prestižních časopisů za sex, distancovala řada společností v čele se švédským řetězcem H&M a americkým magazínem Vogue. Ne každému je ale spolupráce s novopečeným sexuálním loudilem proti chuti - právě naopak. Časopis Playboy plánuje počátkem příštího roku vydat speciální stostránkové číslo nazvané California Dreamin'. A to vznikne kompletně pod Richardsonovou taktovkou. "Je to skvělý a dlouholetý partner," komentovala spolupráci mluvčí magazínu. Nakonec, proč ne? Kde jinde by synergie sexu a focení měla vyvrcholit, když ne v Playboyi?
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist