Pokud dnes opravdu chcete přispět k udržitelnosti a posilovat tak svůj byznys, musí vaši manažeři přesměrovat pozornost od plochých norem a řízení rizik na sociální inovace vedoucí k obchodnímu rozvoji a růstu. Trendem je spolupráce napříč odvětvími, říká Stefan Crets, šéf platformy CSR Europe, prestižní členské organizace, která se věnuje rozvoji společenské odpovědnosti a ovlivňuje rozhodování více než deseti tisíc firem z celé Evropy.

Jak dodává, základem sociální inovace je otázka, které vaše výrobky nebo služby mohou pomoci řešit problémy v dané lokalitě, regionu, či dokonce celosvětově.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se