Pokud dnes opravdu chcete přispět k udržitelnosti a posilovat tak svůj byznys, musí vaši manažeři přesměrovat pozornost od plochých norem a řízení rizik na sociální inovace vedoucí k obchodnímu rozvoji a růstu. Trendem je spolupráce napříč odvětvími, říká Stefan Crets, šéf platformy CSR Europe, prestižní členské organizace, která se věnuje rozvoji společenské odpovědnosti a ovlivňuje rozhodování více než deseti tisíc firem z celé Evropy.
Jak dodává, základem sociální inovace je otázka, které vaše výrobky nebo služby mohou pomoci řešit problémy v dané lokalitě, regionu, či dokonce celosvětově.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.