Podstatou asistenčních služeb je zajistit pomoc klientům v mimořádných situacích. Nepřetržitě 24 hodin denně 365 dnů v roce. Nejčastěji jde o technickou pomoc po nehodě automobilu nebo při poruše v domácnosti a lékařskou asistenci při onemocnění nebo úrazu v cizině.

Operátor na asistenční lince musí uklidnit volajícího, zvolit nejvhodnější postup řešení dané události a po telefonu koordinovat následnou intervenci specialistů. Ti jsou aktivováni v reálném čase z databáze smluvních partnerů a zajišťují pomoc přímo na místě události.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se