V posledních letech se společnost Sodastream, a její vedení to i otevřeně přiznává, snažila těžit z popularity konzumace limonád, jaké trhu nabízely značky jako jsou Coca-Cola, Pepsi a další. Nabízela něco, co na trhu bylo, i když trochu jinak. Tak, že si Colu a další zpravidla slazené nápoje sám doma může vyrobit každý.

Teď chce jít tato izraelská společnost jinou cestou. K ní ji vede pokles tržeb způsobený odklonem lidí od sladkých limonád a naopak růst spotřeby vody balené i z kohoutku. Že se chce firma distancovat od přeslazených limonád, oznámil Sodastream nedávno při své prezentaci v New Yorku a podobně se chce brzy představit i v Česku.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se