V posledních letech se společnost Sodastream, a její vedení to i otevřeně přiznává, snažila těžit z popularity konzumace limonád, jaké trhu nabízely značky jako jsou Coca-Cola, Pepsi a další. Nabízela něco, co na trhu bylo, i když trochu jinak. Tak, že si Colu a další zpravidla slazené nápoje sám doma může vyrobit každý.
Teď chce jít tato izraelská společnost jinou cestou. K ní ji vede pokles tržeb způsobený odklonem lidí od sladkých limonád a naopak růst spotřeby vody balené i z kohoutku. Že se chce firma distancovat od přeslazených limonád, oznámil Sodastream nedávno při své prezentaci v New Yorku a podobně se chce brzy představit i v Česku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



