Vypjatá konkurence na rozrůstajícím se českém trhu s on-line objednávkami a rozvozem jídla končí. Rozsekla ji totiž jedna ze světově nejvýznamnějších firem z oboru Delivery Hero, která koupila dva zdaleka nejvýznamnější tuzemské hráče - DámeJídlo i JídloTeď. V Česku a na Slovensku by však měly být zachovány obě značky.
Za stoprocentní podíl v DámeJídlo podle jeho spoluzakladatele Tomáše Čupra německá firma utratila částku v řádech stovek milionů korun. Společnost nabízí na internetu a v mobilní aplikaci rozvoz jídla zhruba ze 1500 restaurací. Část objednávek rozváží firma vlastními vozy a zbytek pak zajišťují samy restaurace. Celkově služba loni rozvezla jídlo za 300 milionů korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.