Pražské Jižní spojce nebo vjezdu po dálnici D1 do hlavního města se v reklamní branži říká české billboardové peklo. Záplava bigboardů, doublebigboardů, megaboardů či podsvícených backlightů - či jak se všechny ty plakátovací plochy jmenují - ovšem ani po volbách hned tak nezmizí.
Nové vedení pražského magistrátu se totiž nedokáže shodnout, jak venkovní reklamu regulovat. Zatímco primátorka Adriana Krnáčová z ANO je ochotna hledat nějaký kompromis, její náměstek Matěj Stropnický ze Strany zelených by ji z Prahy nejraději vystrnadil.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.