Na první pohled se tu servírují plněné bagety. Jenže společnost Subway si zakládá na tom, že prodává sendviče. "V Česku si to hodně lidí plete," potvrzuje Martin Princ, český manažer společnosti. Právě on teď bude učit jíst a správně pojmenovávat obložené pečivo z americké kuchyně půlku Evropy.
Princ se v rodinné firmě z Connecticutu stará o rozvoj řetězce a značky už devátým rokem. Nejen v Česku, ale hned v devíti dalších zemích Evropy. Nově třeba i v Gruzii, kde Subway aktuálně otevírá skrze českou pobočku první restauraci v centru Tbilisi.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.